Ürün Canlandırma (Animasyon)


Anova Dijital, ürünlerinizin görsel ve işlevsel tanıtımlarında sunabileceğiniz canlandırma görüntüleri hazırlayabilmektedir. Bu görüntülerde ürünlerinizin üç boyutlu sunumu yapılabilir, ürünlerinizin işlevleri ve kullanım alanları ile ilgili bilgilendirmede bulunabilirsiniz. 

Ürün canlandırma çalışmalarında ürünlerinizin kamera ile görüntülenemeyen iç çalışma dinamikleri, veya kavramsal yaklaşımlar video içerisinde çok basit bir anlatım tarzı ile sergilenebilmektedir. Böyle müşterilerinize ürünlerinizi tanıtmak için basılı dokümanlardan daha etkili bir yol izlemek mümkündür.

Patlatılmış perspektif veya şeffaflaştırma yaklaşımları ile ürünlerinizin iç bileşenlerini sergileyebilir, her bileşenin tek başına nasıl çalıştığını ayrı ayrı sunabilirsiniz.





Ürünlerin sunumlarının yanı sıra montajlanışı veya demonte edilmesi ile ilgili açıklamalar da canlandırma yöntemleri ile video formatında anlatılabilmektedir. Satışını gerçekleştirdiğiniz bir ürünün montajlanışını veya sökülmesini canlandırma görüntüleri ile anlatmak çok daha kolay olmaktadır.

Ürün canlandırma teknikleri, ürününüzü tasarlarken çeşitli yerleşim planlarını veya hareketli parçaların birbiri ile olan ilişkilerini incelemede de yardımcı olmaktadır. Örneğin, bir pistonun kaç milimetre açılabileceğini veya ne kadar açıldıktan sonra tetiklediği başka bir parçanın bir diğerine çarptığını bu şekilde değerlendirmeniz mümkün olmaktadır.



Anahtar Kelimeler:
Ürün animasyonu, canlandırma, mekanik animasyon, çarpma testi, hareket analizi, montaj ve demontaj animasyonu, kurulum animasyonu.