Ürün Görselleştirme



Üretim planınızdaki ürünlerinizin teknik resim, numune, tarif veya eskizleri üzerinden modellenmesi ve üretim sonu görüntülerinin dijital olarak hazırlanması işlemidir.

Ürün görselleri 3 amaçla oluşturulmaktadır. 



1. Teklif öncesi müşteri ile mutabakat amaçlı aynı üründen bahsedildiğinden emin olmak istendiğinde,

2. Renkler veya görsel diğer detaylar konusunda müşteri tarafında bir kararsızlık varsa tercihi kolaylaştırmak için alternatif sunulmak istendiğinde,

3. Üretim yelpazesini içeren broşür ve kataloglarda kullanmak üzere.



Katkısı Nedir?

Görselleştirilmiş ürün görüntüleri, satışı gerçekleştirilecek ürüne ait belirsizlikleri veya müşterinin kararsız kaldığı konuları müşteri ile çözmek amaçlı kullanılmaktadır. 


Örneğin müşteri ürünün rengine karar verememiş ise alternatif boya uygulamaları yapılmış ürün görsellerini bir arada sunmak, müşterinin kararsızlığını giderebilecektir. Bu alternatifleri bir arada görmek, aralarında tercih yapabilmeyi kolay hale getirmektedir. Renk dışında geometrik veya işlevsel farklılıklar da benzer şekilde müşteriye karşılaştırmalı olarak sunmak için tarafımızdan hazırlanabilmektedir.

Ürün görselleri, müşteri tarafındaki tercihlerin daha çabuk yapılmasını sağladığından satış sürecini hızlandırmaktadır. 




Müşterilerin teklif ve ürün talepleri olduğunda, bu taleplere karşılık teknik resimler yerine ürün görselleri paylaşmak, gerekli gereksiz tüm teknik detaylar yerine sadece gerekli olan detayları paylaşmanıza olanak tanımaktadır. 



Ürün görselleri katalog ve broşür tasarımlarında fotoğraflardan daha temiz ve net bir görüntü oluşturmaktadır.



Ürün görselleri anlık müşteri görüşmelerinde kullanılmak üzere detaylı bir ürün projesine göre çok daha kısa sürede hazırlanabildiğinden, müşteri ile gerçekleştirilen kurumsal ilişkilerde olumlu etkiler sağlamaktadır.






Anahtar kelimeler:
Görsel tasarım, Endüstriyel tasarım, Ürün tasarımı, Konstrüksiyon tasarımı, Teknik projelendirme